نوشته شده توسط : علیرضا

تا قبل از افزایش نرخ دلار، هزینه‌های اقامت چند روزه در کیش فرقی با استانبول نمی‌کرد؛ اما حالا که قیمت هتل و بلیط هواپیما برای سفر به ترکیه بیشتر شده هزینه‌ سفر به کیش برایمان کمتر به نظر می‌رسد. با یک حساب سرانگشتی می‌توانیم بفهمیم که برای یک سفر معمولی در آخر هفته و بدون خرید هیچ سوغاتی، از تهران به کیش باید بیشتر از ۲میلیون تومان پول داشته باشیم.

میانگین قیمت بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما برای سفر  به کیش راه و چاه خاص خودش را دارد. قیمت یک بلیط از تهران به کیش بین ۲۱۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است، اما اگر چند نکته را رعایت کنیم می‌توانیم سفر ارزان‌تری برای خودمان بسازیم یا اینکه اگر به دنبال سفر سریع هستیم تور لحظه آخری کیش را انتخاب کنیم .

در تعطیلات سفر نکنیم

خرید بلیط هواپیماخرید بلیط هواپیما

همیشه پروازهای رفت به کیش در روزهای تعطیل و همچنین چهارشنبه‌ها گران‌تر از روزهای دیگر است. همین نکته برای بلیط بازگشت هم وجود دارد. یعنی بلیط بازگشت از کیش در آخرتعطیلات گران‌تر است. علاوه بر آن در تعطیلات رسمی زمستانی قیمت بلیط سر به فلک می‌گذارد. بر طبق مشاهدات ارزان‌ترین زمان سفر به کیش مهر و اسفند است.

عصر سفر کنیم

اگر کار اداری نداریم بهتر است سفرمان را موکول به عصر کنیم. صبح‌ها تعداد مراجعه‌  مسافران بیشتر و درنتیجه بلیط هم گران‌تر است. برای مثال ارزان‌ترین بلیط یک‌طرفه‌ از تهران به کیش موقع نوشتن این گزارش برای تعطیلات آخر هفته آینده ۲۴۹ هزار تومان قیمت دارد که ساعت ۱۷ پرواز می‌کند. اما برای همین روز بلیط‌های ساعت‌های ۶ تا ۹ صبح به ۴۰۰ هزار تومان هم می‌رسند.

بلیط لحظه آخری

همیشه این را باید بدانیم که بلیط‌های لحظه آخری ارزان‌تر هستند. برای مثال اگر بلیطی برای چند ساعت آینده‌ از ماهان رزرو کنیم باید ۳۶۰ هزار تومان بپردازیم، اما قیمت همین بلیط برای هفته آینده به ۵۶۰ هزار تومان می‌رسد.

سفر زمینی

قطار بندرعباسقطار بندرعباس

مردم شهرهای جنوبی معمولا با اتومبیل شخصی به بندرعباس و بعد به بندر چابک می‌روند و با ۱۹۰ هزار تومان خودروی خودشان را با کشتی به جزیره کیش انتقال می‌دهند. همچنین بقیه سرنشینان هم ۲۰ هزار تومان کرایه می‌پردازند.

یک راه دیگر هم سفر با قطار به بندرعباس است. یک صندلی در کوپه چهار نفره ۱۲۰ هزار تومان و در کوپه شش نفره ۸۹ هزار تومان می‌شود. شناورهای مسافربری بندر چابک از ۸ صبح تا ۱۸:۳۰ فعال هستند و کرایه هر نفر ۳۰ هزار تومان است.

از مسافرخانه تا هتل‌های لوکس

هتل های کیشهتل های کیش

قدم به قدم در اینجا یک هتل یا مسافرخانه می‌بینیم. اقامت در هتل های ۳ستاره کیش، حداقل شبی ۲۰۰ هزار تومان هزینه دارد. هزینه گران‌ترین هتل‌های کیش به شبی ۲میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هم می‌رسند. ولی برای یک هتل متوسط چهارستاره باید شبی ۴۰۰ هزار تومان پرداخت کرد. در نتیجه یک مسافرت آخر هفته برای دونفر در این هتل‌ها به ۸۰۰ هزار تومان می‌رساند.

برای کم کردن این هزینه در سفرهای دسته‌جمعی  می‌شود اقامتگاه و یا خانه مبله هم اجاره کرد و با تقسیم هزینه آن پول کمتری از جیب داد. همچنین هتل‌آپارتمان‌ها یا مسافرخانه‌هایی هم پیدا می‌شوند که شبی ۱۰۰ هزارتومان از مسافر دریافت می‌کنند.

تاکسی‌ها زرد و سفید

تاکسی های کیشتاکسی های کیش

بیشتر مراکز تجاری در کیش به هم نزدیک هستند، برای همین اگر هوا خوب باشد می‌شود با پای پیاده از هزینه حمل‌ونقل‌مان کم کنیم.

در کیش تاکسی‌های سفید یا تاکسی تلفنی به ازای هر کیلومتر ۳ هزار و ۵۰۰ تومان پول می‌گیرند که البته این نرخ از ۱۲ شب تا ۵ صبح، ۱۰۰۰ تومان بیشتر می‌شود. همچنین تاکسی‌های فرودگاهی معمولا دوبرابر این قیمت کرایه می‌گیرند. اگر سوار تاکسی زرد رنگ هم شدیم باید به ازای هر ۱ کیلومتر ۱۰۰۰ تومان و از ۱۲ تا ۵ صبح ۱۲۰۰ تومان بپردازیم.

یکی دیگر از راه‌حل‌های رایج بین مسافران این است که از قبل برای خودشان یک ماشین اجاره می‌کنند. این کار به‌خصوص برای مردم به خاطر استفاده از خودروهای گران‌قیمت عبور موقت در این منطقه تجاری رایج است. مثلا برای اجاره یک شب پورشه پانامرا ۱میلیون تومان یا برای یک لنسر ۹۰ هزار تومان می‌پردازند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا

چند نکته مهم برای انتخاب حلقه ازدواج 

با بخش طلا و جواهرات مجله اینترنتی بیست ستون همراه باشید  

انتخاب حلقه ازدواج یکی از اساسی ترین انتخاب هاست که سالیان سال همراه شما خواهد بود. پس در انتخاب حلقه ازدواج دقت کنید که جایی برای پشیمانی وجود ندارد. با بیست ستون همراه باشید تا نکاتی که در انتخاب  حلقه باید مد نظر داشته باشید را بیان کنیم ...

  • برای خرید حلقه به مراکز و طلافروشی های معتبر مراجعه کنید.
  • قیمت پلاتین 2 برابر طلای سفید است و گاهی طلای سفید به جای پلاتین فروخته می شود. مواظب این مساله باشید. گاهی طلای سفید هم از جنس طلا نیست و در واقع آب طلاست.
  • برای آقایون حلقه های پلاتین انتخاب می شود. به نگین  های حلقه دقت داشته باشید تعداد نگین ها مهم نیست بلکه کیفیت، ابعاد و جنس نگین ها مهم تر است.
  • در بعضی حلقه ها یک سنگ درشت در وسط آن قرار گرفته و تنوع این مدل حلقه ها بسیار زیاد است، می توانید از شکل های مشابه برای خود و همسرتان استفاده کنید.
  • خیلی از حلقه ها با یک تغییر کوچک ، طراحی شان برای خانم ها و آقایون تفاوت می کند و می توانید یک جفت مشابه خریداری کنید و با هم ست باشید.
  • هر حلقه ی گرانی زیبا نمی باشد. زیبایی حلقه به طراحی آن بستگی دارد، گاهی یک حلقه ساده از یک حلقه گران و پر از جواهر زیباتر خواهد بود.
  • نگین های حلقه نباید حتما برلیان، یاقوت و .. باشد. یک نگین شیشه ای ساده هم می تواند حلقه شما را زیباتر کند و گران هم نخواهد بود.

منبع: www.bistsotoon.com

 



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا
راهنمای انتخاب لباس شب بله برون

راهنمای انتخاب لباس شب بله برون

یکی از مراسمات ازدواج که در کشور ما و در مناطق مختلف وجود دارد، جشن بله برون است که در آن خانواده داماد جواب بله را از خانواده عروس می گیرند. و در این مراسم هم هدایای مخصوص عروس خانمها هم آورده می شود. باید بدانید که شب بله برون دارای اهمیتی خاص است و از جمله مهمترین مورد آن توجه به لباس عروس خانم است. اگر جشن بله برون شما هم در پیش است و در انتخاب لباس مناسب بله برون مردد هستید با ما در این مقاله همراه باشید تا به طور کامل در این مورد راهنمایی شوید و در نهایت هم بتوانید لباس مناسب و در شان یک دختر خانم اصیل را تهیه کنید.

لباس شب بله برون,انتخاب لباس شب بله برون,مدل لباس شب بله برون,رنگ لباس شب بله برون,لباس مناسب شب بله برون,کت و دامن برای شب بله برون,

لباس بله برون چه مدلی است؟

همانطور که گفتیم بله برون یکی از مهم ترین مراسم های قبل از عروسی است و باید بدانید که انتخاب لباس بله برون برای این مهمانی رسمی نشان دهنده سلیقه و همینطور نشان دهنده سبک پوشش عروس خانم است.

لباس شب بله برون کوتاه و باز نباشد

عروس خانمها باید پیش از اینکه به فکر انتخاب رنگ لباس بله برون و یا به فکر ست کردن لباس بله برون شان با آقا داماد باشند بهتر است به این نکته دقت داشته باشند که به هیچ عنوان نباید لباس بیش از حد باز و تنگ انتخاب کنید؛ در واقع انتخاب مدل لباس برای بله برون یکی از حساس ترین انتخاب های شما است که تا حدودی کل شخصیت شما را برای خانواده داماد معرفی می کند. فراموش نکنید که این اولین برخورد شما در یک مجلس رسمی با خانواده درجه یک داماد است به همین علت شرایط یک مهمانی رسمی با حضور بزرگ ترهای هر دو خانواده ایجاب می کند که لباس رسمی تری را برای این مراسم انتخاب کنید. پس پیشنهاد می کنیم که تاپ و دامن های کوتاه را از ذهن تان دور کنید و به جای این مدلها به دنبال یک طرح شیک و مجلسی برای این شب باشید.

انتخاب رنگ لباس برای بله برون

انتخاب رنگ لباس مخصوص بله برون هم دارای حساسیت های خاص خود است. به یاد داشته باشید که رنگ های تیره و پر رنگ به هیچ وجه انتخاب مناسبی برای رنگ لباس بله برون نیستند؛ این نکته مهم است که شما در این شب برای اولین بار صاحب لقب عروس می شوید، بنابراین مناسب است که از رنگ های روشن و در عین حال رسمی استفاده کنید. این یک چیز معمولی است که تا اسم عروس شنیده می شود، اولین چیزی که در ذهن شکل می گیرد، رنگ سفید است و اغلب اولین انتخاب دختر خانم ها در شب مراسم بله برون هم همین رنگ سفید است؛ اگر شما هم جزو کسانی هستید که با رنگ سفید و کلیشه لباس سفید عروسی مشکلی ندارید می توانید از رنگ سفید برای لباس بله برون تان استفاده کنید؛ در غیر این صورت ما سه رنگ آبی، گلبهی و طلایی را به شما پیشنهاد می کنیم. ذکر این نکته لازم به نظر می رسد که انتخاب رنگ در این مراسم به هیچ عنوان قاعده و قانونی ندارد و به طور مستقیم با سلیقه شخصی عروس خانم انتخاب می شود. شما می توانید هر یک از این رنگها و یا رنگهای دیگر که مد نظرتان است را با رنگ سفید تلفیق کنید و با توجه به رنگ پوست تان از آن ها استفاده کنید.

لباس شب بله برون,انتخاب لباس شب بله برون,مدل لباس شب بله برون,رنگ لباس شب بله برون,لباس مناسب شب بله برون,کت و دامن برای شب بله برون,

توجه توجه! لباس بله برون باید متناسب با اندام باشد

چنانچه تمایل دارید که خیلی رسمی و مجلسی به نظر برسید، انتخاب کت و شلوار بهترین گزینه ممکن است. بعد از انتخاب رنگ لباس تان، در این زمان شما می توانید به بازار رفته و از بین مدلهای مختلف کت و شلوار که وجود دارد، یکی را انتخاب کنید و اگر فرصت کافی دارید به سلیقه خودتان سفارش دوخت دهید. ذکر این نکته لازم به نظر می رسد که پوشیدن کت و شلوار برای بله برون برای هر کسی مناسب نیست؛ انتخاب کت و شلوار برای دخترهای لاغر و نیمه پر یک گزینه مناسب است و این گزینه چندان برای دخترخانم هایی که کمی وزن شان زیاد است و به اصطلاح چاق هستند، توصیه نمی شود. حتما این نکته را به خاطر داشته باشید که اولین چیز آراسته و معقول به نظر رسیدن شما در لباس مراسم بله برون است. ما برای عروس خانمهای چاق هم پیشنهاداتی داریم، چنانچه توپر و چاق هستید، کت و دامن و یا بلوز و دامن می تواند بهترین و شیک ترین انتخاب شما در این شب باشد.

لباس مناسب بله برون اگر از ٣۵ سال رد شده اید

امروزه با توجه به بالا رفتن سن ازدواج، بسیاری از عروس خانمها در پایان دهه سوم زندگی شان ازدواج می کنند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، پیشنهاد می کنیم از مدلهای لباس رسمی استفاده کنید تا موقر و محجوب بودن شما بیشتر به چشم آید.

لباس شب بله برون,انتخاب لباس شب بله برون,مدل لباس شب بله برون,رنگ لباس شب بله برون,لباس مناسب شب بله برون,کت و دامن برای شب بله برون,

لباس بله برون برای عروس کم سن و سال

اگر زیر 22 سال سن دارید و می خواهید عروس شوید، پیشنهاد می کنیم لباس مناسب سن تان را بپوشید. نه ادای خانمهای بزرگ را درآورید و نه لباسی انتخاب کنید که بچگانه باشد. از اطرافیان و بویژه مادرتان در این خصوص کمک بگیرد.

لباس بله برون وقتی که با خانواده داماد آشنایی دارید

ما پیشنهاد می کنیم که اگر با خانواده داماد فامیل هستید و یا از قبل بنا به هر علت آشنایی دارید، بلوز و دامن بپوشید. رنگهای خنثی برای این موراد بهترین انتخاب است. مثلا ترکیب رنگهای سفید، مشکی و طوسی می تواند شما را شیک تر از همیشه نشان دهد. اگر عروس لاغری هستید یک شومیز سفید و دامن پلیسه می تواند هم شما را توپرتر نشان دهد و هم اینکه ظاهری موقر به شما دهد.

ما در این مقاله برای شما در مورد چگونگی انتخاب مدل لباس مراسم بله برون و همینطور در خصوص انتخاب رنگ لباس برای این مراسم صحبت کردیم و مواردی مانند سن عروس خانم و همینطور وضعیت اندامی عروس هم مطالبی را عنوان کردیم، اما آنچه مهم است در نظر داشتن این نکات گفته شده با توجه به شرایط فردی و اجتماعی تان است. همه چیز را با توجه به سلیقه و شرایط خانوادگی و اجتماعی تان انتخاب کنید و مطمئن باشید با در نظر داشتن این موراد بهترین انتخاب را خواهید داشت.

منبع : https://www.bia2aroosi.com



:: بازدید از این مطلب : 813
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا

 

بیوگرافی مونا برزویی

مونا برزویی (زاده ۱۹ اردیبهشت ۱۳۶۳ در تهران) شاعر و ترانه‌سرای اهل ایران است.

بیوگرافی مونا برزویی

                    کودکی مونا برزویی

مونا برزویی از سن ۱۴ سالگی ترانه سرایی را آغاز کرد. خوانندگان مشهوری از ترانه‌های وی استفاده کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به شادمهر عقیلی، مهدی یراحی، احسان خواجه‌امیری، سعید مدرس، علی لهراسبی و … اشاره نمود

مراسم رونمایی و جشن امضای اولین مجموعه ترانه‌های وی تحت عنوان «تقدیر» در ۲۴ شهریورماه برگزار شد

بیوگرافی مونا برزویی

     مهدی یراحی و مونا برزویی در مراسم رونمایی از کتاب تقدیر

مرکز آموزش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری کانون شعر و ادب این دانشگاه، قصد داشت که کارگاهی را تحت عنوان «کارگاه تدریس ترانه نویسی» با حضور «مونا برزویی» برگزار کند که با انعکاس گزارش ۲۰:۳۰، این کارگاه لغو شد

در تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۹۴ مراسم تقدیر از وی در چهارباغ عباسی اصفهان برگزار شد

بیوگرافی مونا برزویی


:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا

بیوگرافی محسن چاوشی

محسن چاوشی حسینی زادهٔ ۸ مرداد ۱۳۵۸ در خرمشهر خواننده آهنگساز سبک پاپ و راک است.

زندگی‌نامه

محسن چاوشی زادهٔ خرمشهر است و اصالتی کردتبار دارد. که با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. وی فرزند پنجم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر است.بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد و نهایتاً تهران مهاجرت کردند.

محسن چاوشی در دوران کودکی

محسن چاوشی در دوران کودکی

دوران فعالیت

محسن چاوشی پس از دریافت دیپلم حسابداری و اتمام دوره سربازی، فعالیت حرفه‌ای خود را درزمینهٔ موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم نفرین آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال ۱۳۸۷ آلبوم یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد. از وی تا کنون بیش از ۱۵۰ قطعه موسیقی شنیده شده‌است، که شامل ۱۱ آلبوم و نیز چندین تک آهنگ است.

وی خواننده و آهنگساز ترانه‌های فیلم سینمایی سنتوری ساختهٔ داریوش مهرجویی و نیز ترانه‌های سریال شبکه خانگی شهرزاد ساختهٔ حسن فتحیمی‌باشد.

تیتراژ سریال شهرزاد با صذای محسن چاوشی

تیتراژ سریال شهرزاد با صدای محسن چاوشی

حضور تلویزیونی

محسن چاوشی بارها در برنامه سال تحویل دعوت شد و اولین باری که پذیرفت به طور ناگهانی سر برنامه حضور نیافت و احسان علیخانی مجری برنامه به طور رسمی از عدم حضور وی عذرخواهی کرد.

کنسرت

از زمان پخش نخستین آلبوم او «نفرین» تا به امروز، شایعات زیادی مبنی بر برگزاری کنسرت توسط چاوشی شنیده شده است و عده‌ای هم دست به سوء استفاده‌هایی این چنینی در این زمینه کرده‌اند. محسن چاوشی پس از کسب مجوز و در آستانه انتشار دومین آلبوم رسمی خود، در اردیبهشت سال ۱۳۸۸ طی نامه‌ای به هوادارانش اعلام کرد که در حال جمع کردن بند و نوشتن پارت است و کنسرتی بعد از پخش آلبوم «ژاکت» برگزار خواهد کرد، اما بعد از گذشت مدتی از آن زمان و انتشار آلبوم این اتفاق رخ نداد و تاکنون نیز رخ نداده است. گفته می‌شد تا چندی پیش «شهاب اکبری» مسئول جمع کردن گروه برای چاوشی بود که احتمال دارد پیش از او فرد دیگری مسئولیت این کار را بر عهده داشته است. در حال حاضر نیز شایعه شده است که با بهروز صفاریان برای جمع‌بندی پارت کنسرت به مشارکت پرداخته است

حضور محسن چاوشی در کنسرت مهدی یراحی

حضور محسن چاوشی در کنسرت مهدی یراحی

جوایز

  • در هفتمین دورهٔ جشنوارهٔ بین‌المللی «کرافیلم»، جایزه بهترین موسیقی متن فیلم به محسن چاوشی و اردوان کامکار برای فیلم سنتوری رسید.
  • در جشنوارهٔ «حافظ»، جایزهٔ بهترین موسیقی متن فیلم به محسن چاوشی برای فیلم سنتوری رسید.
  • در نخستین جشنواره سالانه موسیقی ما، در بخش مردمی، جوایز بهترین آهنگسازی پاپ، بهترین آلبوم پاپ (من خود آن سیزدهم)، بهترین ترانهٔ پاپ (غلط کردم غلط)، بهترین کاور آلبوم (کاور آلبوم من خود آن سیزدهم) و بهترین تیتراژ (واسه آبروی مردمت بجنگ، به همراهی فرزاد فرزین)، به محسن چاوشی تعلق گرفت.
  • برندهٔ تندیس بهترین قطعهٔ پاپ خارج از آلبوم موسیقی (برای قطعه «چشمهٔ طوسی»)، بخش کارشناسی، از سومین جشنوارهٔ سالانهٔ موسیقی‌ما در سال ۱۳۹۳

    منبع : ویکی پدیا



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا

 

همایون شجریان (۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ تهران) خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی و نوازندهٔ تنبک و کمانچه است. وی پسر محمدرضا شجریان و برادر مژگان شجریان می‌باشد.

بیوگرافی همایون شحریان

همایون و محمدرضا شجریان

زندگی شخصی

همایون شجریان در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران در خانواده‌ای سرشار از موسیقی متولد شد. وی فرزند محمدرضا شجریان است و از کودکی علاقه به موسیقی و ریتم در او نمایان بود تا آن که با تشخیص پدر نزد ناصر فرهنگ‌فر به فراگیری تکنیک و شناخت ریتم که اساس موسیقی است پرداخت و چند سالی هم آموختن را نزد جمشید محبی ادامه داد.

بیوگرافی همایون شحریان

کودکی همایون و مژگان شجریان

بیوگرافی همایون شحریان

همایون در آغوش پدر

از ده‌سالگی به همراه خواهرانش نزد پدر آواز را شروع کرد و در دوران بلوغ روزانه تکنیک آواز و صداسازی را به‌صورت فشرده فراگرفت. در همان زمان به هنرستان موسیقی رفت و کمانچه را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرد و در خارج از هنرستان به ادامهٔ فراگیری آن نزد اردشیر کامکار و آشنایی با تار و سنتور به صورت گوشی پرداخت.

بیوگرافی همایون شحریان

همایون و فرزندش یاسمین

او از سال ۱۳۷۰ به‌همراه محمدرضا شجریان در کنسرت‌های آمریکا، اروپا و ایران (با تنبک) همراهی کرد و از ۱۳۷۸ به‌بعد در صحنهٔ کنسرت‌ها به هم‌خوانی با پدرش پرداخت. اولین اثر با حضور او یاد ایام نام دارد که در آن اثر همایون شجریان تنبک نوازی را بر عهده داشته است. همایون شجریان کنسرت‌های بسیاری را با بزرگان موسیقی اجرا کرده و آثار زیادی را به همراه آنان در ایران و جهان منتشر کرده‌است که می‌توان به آلبوم کنسرت‌های «بی تو بسر نمی‌شود» و «فریاد» اشاره کرد که هردو اثر در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ نامزد دریافت جایزه گرمی شدند.

بیوگرافی همایون شحریان



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد